SinarHairan

Home Sweet Home - Game Seram Dari Thailand

loading...
Home Sweet Home - Game Seram Dari Thailand

Home Sweet Home - Game Seram Dari Thailand | Siapa disini penggemar game genre horror? Aku ada satu game yang mampu memenuhi citarasa korang yang cukup sukakan game yang seram. Home Sweet Home merupakan sebuah permainan video yang direka oleh orang Thailand dan storyline game ini juga diadaptasi dari cerita - cerita mistik orang - orang Thailand.

Korang bermain sebagai seorang lelaki yang terjaga dari tidur dan berada didalam sebuah hostel yang suasananya agak menyeramkan. Aku main game nih, dan ternyata level seramnya menyakat sanubariku.

Untuk itu, aku kongsikan gameplay aku bermain game Home Sweet Home. Jangan lupa untuk subscribe channel youtube aku guys!

loading...
loading...

0 Response to "Home Sweet Home - Game Seram Dari Thailand"

Catat Ulasan