SinarHairan

12 Peraturan Mengenai Seks Yang Mungkin Anda Tidak Tahu

loading...

Apabila berbicara tentang seks pastinya ramai yang tahu apa itu seks dan dalam bab seks pula ada ceritanya yang tersendiri malah banyak kejadian yang pelik terjadi tetapi itulah realiti di dunia.

Terdapat beberapa peraturan seks yang pelik telah termaktub dalam peraturan beberapa negara di seluruh dunia. Berikut adalah beberapa peraturan yang boleh anda ketahui.

Negara pertama adalah Lebanon di mana peraturannya lelaki dibenarkan 'bercinta' dengan haiwan yang mana syaratnya adalah haiwan betina dan hukuman mati dikenakan kepada lelaki yang tertangkap berhubungan dengan haiwan jantan.


Negara kedua adalah Bahrain di mana doktor lelaki sah secara hukum untuk memeriksa kemaluan wanita, tetapi dilarang melihatnya secara langsung sepanjang pemeriksaan dan doktor hanya dibenarkan melihatnya menerusi sebuah cermin.


Negara ketiga adalah Guam yang menyediakan perkidmatan kerja 'full-time' bagi para lelaki untuk menghilangkan dara gadis-gadis dan mereka dibayar untuk melakukan hubungan seks buat pertama kali atas alasan menurut undang-undang di Guam, wanita yang masih dara dilarang berkahwin.


Seterusnya adalah negara Hong Kong di mana isteri dibenarkan oleh undang-undang membunuh suami yang curang dan mengkhianati isteri tetapi dengan syarat hanya menggunakan tangan kosong tanpa senjata, manakala jika isteri curang suami dibenarkan membunuh isteri dengan apa cara sekalipun.


Di Colombia pula, wanita hanya boleh melakukan hubungan seks dengan suaminya pada malam pertama dengan syarat ibu wanita tersebut berada di dalam bilik untuk menyaksikan adegan seks mereka.

Di Santa Cruz, Bolivia, jika seorang lelaki melakukan hubungan seks dengan seorang wanita dan anak perempuannya pada masa yang sama ia adalah satu kesalahan disisi undang-undang.

Hungary adalah negara yang menetapkan pasangan yang melakukan seks tidak boleh melakukannya dalam keadaan bilik yang terang walaupun hanya diterangi cahaya lilin.

Selain itu, lelaki tidak dibenarkan menyebut kata-kata kesat semasa melakukan hubungan seks tetapi wanita bebas untuk mengeluarkan apa-apa saja perkataan di negara Oregan.

Mesir pula telah menetapkan undang-undang bagi seorang lelaki adalah salah untuk melakukan hubungan seks dengan isterinya jika nafas berbau bawang putih, bawang atau sardin. Menurut undang-undang, suami perlu memberus gigi jika diminta oleh isteri.

Lelaki di Ecuador berhak memulangkan wanita yang dikahwini kepada keluarganya semula jika didapati wanita tersebut sudah tidak mempunyai dara.

Disisi undang-undang Florida hukuman penjara 20 tahun dikenakan kepada yang melakukan seks oral.

Terakhir sekali adalah Newcastle, Wyoming yang mana telah menetapkan undang-undang melarang pasangan untuk melakukan hubungan seks di hadapan freezer daging di pasar raya. Semoga perkongsian memberi manfaat kepada semua pembaca. Sumber: sentiasapanas.com/2017/08/ peraturan-seks-yang-pelik-tapi-benar , Editor:Anna
loading...
loading...

0 Response to "12 Peraturan Mengenai Seks Yang Mungkin Anda Tidak Tahu"

Catat Ulasan