SinarHairan

Wanita Harus Tahu Mengapa Lelaki Sukakan Wanita Kurus

loading...

Setiap wanita mendambakan bentuk tubuh badan yang cantik dan lansing sehingga sanggup melakukan apa sahaja untuk mendapatkan bentuk tubuh badan yang menjadi idaman.

Selain menjaga pemakanan, wanita juga sanggup berhabis wang untuk membeli produk yang berkaitan kesihatan dan kecantikan.

Wanita dambakan bentuk tubuh badan yang cantik dan lansing kerana ianya menjadi tarikan lelaki.

Ternyata terdapat beberapa faktor yang mempengaruhi mengapa lelaki sukakan wanita berbadan kurus.

Faktor pertama adalah bentuk badan yang lansing lebih sedap di pandang kerana menurut lelaki, wanita yang berbadan kurus lebih menarik jika dipandang jika dibandingkan dengan wanita berbadan besar yang mempunyai bonjolan lemak di setiap tubuh badan.

Selain itu, wanita kurus kelihatan seperti selebriti dan kebiasaannya lelaki suka tengok tubuh badan wanita yang muncul di televisyen atau majalah.

Bukan itu sahaja, mereka juga mengharapkan untuk mendapat pasangan yang memiliki tubuh badan langsing seperti selebriti.

Wanita kurus lebih senang di dukung kerana miliki berat badan yang ringan berbanding wanita yang miliki berat badan lebih dari lelaki.

Bukan hanya untuk kemesraan antara pasangan, wanita yang berbadan langsing juga mudah untuk di dukung jika berlaku sesuatu yang tidak diingini.

Seterusnya, jika sudah berkahwin, lelaki akan fikir, lebih mudah melakukan hubungan intim tersebut jika pasangannya kurus.

Jika berhadapan dengan wanita yang gemuk, lelaki mungkin akan terfikir lebih susah ketika di ranjang.

Mengikut kajian, wanita yang kurus lebih kelihatan cantik berbanding wanita yang berbadan besar kerana kecantikan tidak hanya terletak di wajahnya, tetapi terletak juga pada bentuk tubuh yang dimiliki.

Terakhir sekali lelaki memiliki sifat yang suka menunjuk sekiranya pasangan mereka kelihatan cantik dan lansing.

Mereka akan berasa bangga untuk menunjukkan kepada rakan-rakan bahawa mereka memiliki wanita yang cantik dan langsing. Editor:Farhana
loading...
loading...

0 Response to "Wanita Harus Tahu Mengapa Lelaki Sukakan Wanita Kurus"

Catat Ulasan