SinarHairan

Benarkah Fasha Sandha Sedang Hangat Bercinta ?

loading...

Pelakon cantik jelita Fasha Sandha atau nama sebenarnya Nur Fasha Sandha binti Hassan yang dilahirkan pada 28 Mac 1984 ini merupakan seorang pelakon yang cukup berdisiplin dan selalu menjadi contoh yang baik terhadap pelakon-pelakon yang baru di tanah air kita.

Jarang sekali kita mendengar gosip-gosip yang melibatkan diri nya. Fasha kini sedang giat menjalani penggambaran sebuah drama di Kemboja.

Apabila berjauhan dengan keluarga membuatkan pelakon cantik jelita ini sering berhubungan menerusi video call bersama anak-anak,keluarga serta rakan-rakannya.

Namun baru-baru ini Fasha dikatakan telah memuat naik gambar satu persatu wajah-wajah yang di 'screenshot' ketika dia sedang membuat panggilan video di laman story Instagramnya.

Yang menarik perhatian sekali, Fasha telah memuat naik gambar seorang jejaka yang telah ditutup pada bahagian muka. Siapakah gerangan jejak yang bertuah telah mencuri hati Fasha Sandha ini?

Kelihatan seperti jejak ini sangat istimewa terhadap Fasha, Beliau juga menulis bait-bait ayat yang romantik seperti mahu ditujukan kepada seorang kekasih.

Ayat tersebut berbunyi seperti ini “You make me happy when skies are gray dan “Please don’t take my sunshine away,” tulisnya di laman Instagram.

Para peminat Fasha juga mungkin menanti-nantikan berita gembira ini. Apa-apa pun kita hormat sahaja keputusan Fasha mungkin Fasha masih belum bersedia mahu mendedahkan tentang pilihan hati nya lagi.

Kita doa kan saja semoga Fasha dipertemukan jodoh yang baik dan dapat menjaga anak-anaknya suatu hari nanti. Editor: Ila

loading...
loading...

0 Response to "Benarkah Fasha Sandha Sedang Hangat Bercinta ?"

Catat Ulasan