SinarHairan

Lelaki Gay Jadi Mangsa Rompakan Ditinggalkan di Tepi Jalan Dalam Keadaan Bogel

loading...

JAKARTA: Seorang lelaki, 20, dipercayai seorang lelaki gay iaitu meminati kaum sejenis telah menjadi mangsa rompakan dan dirinya turut ditinggalkan dalam keadaan bogel diikat dan dicampakkan di tepi jalan di Kemang Timur V, Jakarta.

Mereka menetapkan temujanji melalui aplikasi jaringan gay Jakarta Selatan selepas mangsa memuat naik status bahawa dia memerlukan wang lalu suspek yang bernama Raden Pambudi berkata mahu menawarkan pekerjaan dan menjemput mangsa di satu lokasi dengan sebuah kereta.

Suspek bersama dua rakannya telah memberikan mangsa minuman dan pil yang memabukkan.

Ketika di soal siasat, suspek mengakui telah mengikat dan membuang mangsa di tepi jalan kerana tidak mampu melayan nafsu mereka bertiga akibat daripada mabuk.

Sebelum melarikan diri, mereka sempat mengambil dua unit telefon pintar milik mangsa.

Walaubagaimanapun, mereka berjaya ditahan oleh pihak polis Jakarta dan dipercayai dua daripada mereka mempunyai hubungan persaudaraan di mana Raden Pambudi merupakan bapa saudara kepada Raden Satria.

Dua daripada suspek iaitu Raden Satria dan seorang lagi bernama Rizal ditembak di bahagian kaki kerana cuba melawan pihak polis ketika penangkapan dijalankan. Editor:Anna
loading...
loading...

0 Response to "Lelaki Gay Jadi Mangsa Rompakan Ditinggalkan di Tepi Jalan Dalam Keadaan Bogel"

Catat Ulasan