SinarHairan

Kilafairy Digelar Nicky Minaj Malaysia Gara-Gara Klip Muzik Video Terbarunya

loading...

Syakila Nisa binti Jahangir Khan atau lebih dikenali sebagai Kilafairy di lahiarkan pada 17 Mei 1992 ini merupakan seorang pelakon dan penyanyi wanita Malaysia.Baru-baru ini Kila berduet bersama
DJ Aku Ash dan juga Sean Kingston.

Video lagu yang bertajuk "Put The Word In" ini telah mendapat 210,501 tontonan dilaman Youtube. Pelbagai komen positif dan negatif yang diterima selepas video ini di muat naik. Kilafairy merupakan anak kepada Rohana Jalil yang merupakan pemenang bagi pertandingan Bintang RTM pada 13 Januari 1981.

Pelakon dan penyanyi cantik ini juga telah di gelar sebagai Nicky Minaj Malaysia di dalam video tersebut. Tidak kurang juga yang menyatakan bahawa suara Kilafairy tidak sedap dan hanya mahu menunjukkan  bentuk badan nya sahaja untuk tontonan umum.




























Kebanyakkan komen yang diterima melalui laman Youtube rata-ratanya berbau lucah dan tidak senonoh.Kilafairy juga turut menampilkan sahabat baiknya didalam video tersebut iaitu Izara Aishah yang menjadi penari di dalam video "Put The Word In".

Ada juga peminat yang menyatakan suara Kila sedap dan beliau boleh pergi lebih jauh. Klip video ini turut menampilkan beberapa lagi selebiriti tempatan termasuk lah Altimet dan Joe Flizzow. Di antara komen yang diterima menerusi laman Youtube "This is something different.Music and qualitiy macam ni patut support! Open your eyes people! Thumbss up guys"tulis salah seorang daripada pengguna laman Youtube.










Namun ada juga yang menyatakan "maaf kualiti video music tak capai international konsep agak bertabur dan tiada halatuju penceritaan.Orang hanya tengok sekali sebab ada Sean Kingston,kemudian tak akan tengok lagi. Honest reviwe"tulisnya.Sumber: Youtube. Editor: Ila Hakimi.






loading...
loading...

0 Response to "Kilafairy Digelar Nicky Minaj Malaysia Gara-Gara Klip Muzik Video Terbarunya"

Catat Ulasan