SinarHairan

GEMPAR! Elli Rose Muat Naik Foto Bertelekung Sambil Pegang..

loading...
Laman sosial makin menjadi-jadi, jika sebelum ini nama seperti Aslinda_Pit dan Eyka_Bella sudah pun bikin panas i Twitter, kali ini Elli Rose pula muat naik gambar bertelekung sambil pegang hmm. Walaupun dengan niat ingin bergurau sekali pun tetapi perkara tersebut dikira amat melampau.




Melihat kepada akaunnya, seolah-olah gambar-gambar dan statusnya seperti menuju kepada seseorang, di mana diyakini suaminya. Walaubagaimana, tidak wajar jika perkara tersebut diuar-uarkan secara terbuka di facebook.

Semamangnya perkara seperti ini tidak sepatutnya berlaku, dia bukan sahaja menyampaikan mesej yang tidak elok malah seolah-olah menghina orang Islam kerana dia melakukan perbuatan tersebut dalam keadaan bertelekung.

Hal ini amat membimbangkan kerana laman sosial merupakan tempat terbuka dan lebih mudah tersebar berbanding dunia sebenar. Ia memberi kesan yang mendalam kepada masyarakat dan agama tidak kira dari segi masa pendek atau kesan jangka masa panjang jika perkara-perkara seperti ini tidak dibendung. 
loading...
loading...

0 Response to "GEMPAR! Elli Rose Muat Naik Foto Bertelekung Sambil Pegang.."

Catat Ulasan