SinarHairan

Mengejutkan !! Seorang Gadis Maut Gara Beronani Menggunakan Belut Hidup.

loading...
gutrtt
Gadis Maut Onani Pakai Belut Hidup | Hanya kerana rasa ingin tahu bagai mana rasanya onani dengan menggunakan belut seorang wanita maut dengan mengenaskan.
Satu kejadian yang jarang berlaku di batam indonesia telah menggemparkan penduduk setempat.beberapa saksi mengatakan awalnya mangsa hanya ingin mencuba setelah tertarik dengan sebuah video lucah dimana seorang wanita muda onani menggunakan belut hidup yang tersebar beberapa hari lepas.
Kemudian mangsa pergi ke pasar dan membeli belut untuk meniru adengan dalam video lucah yang dia tonton sebelumnya katanya.
Saksi lain juga mengatakan bahawa muka mangsa berubah menjadi biru ketika di larikan kesalah satu klinik kerana belut masuk kedalam kemaluannya.
Mana kala seorang ibu rumah tangga yang tinggal di kompleks tersebut memberikan kenyataan atas perkara tersebut berkata, dia mungkin terinpirasi dari video yang tersebar beberapa hari lepas. "Otaknya sudah error katanya sambil menggelengkan kepala.
Namun begitu hingga saat ini indentiti mangsa tidak dapat di cari, pemberita yang cuba mencari maklumat ke dua klinik kesihatan yang berdektan juga tidak memberikan kenyataan untuk mengukuhkan isu yang tersebar bahawa adanya seorang gadis tewas onani menggunakan belut hidup.
Berita yang cukup menggemparkan warga batam ini juga sempat masuk surat khabar antarabangsa (media massa jakarta) dan sempat di perkatakan dalam sebuah program rancangan tv bersama seorang doktor pakar kemaluan, katanya onani menggunakan belut sangat berbahaya, jadi boleh saja wanita itu mati kerana mengalami kecideraan teruk pada kemaluannya.
Puncanya mungkin "masa yang singkat", perkara ini menjadikan sesiapa saja akan membuat hal hal yang tidak masuk akal, yang mungkin selama ini terpendam lama dan sukar untuk di salurkan.jadi seeloknya menikahlah masa muda, jangan pakai belut itu haram katanya.


from Perbualan DuniaMedia http://ift.tt/1SKUqj2
via IFTTT
loading...
loading...

0 Response to "Mengejutkan !! Seorang Gadis Maut Gara Beronani Menggunakan Belut Hidup."

Catat Ulasan