SinarHairan

Mengejutkan !! Pasangan Gila Ini buat Onar di Stesen Komuter sehinggakan video tersebut viral di media Sosial dan kecoh sedunia.

loading...


Stesen kereta api mungkin bukan tempat menarik untuk melakukan perbuatan ini, tetapi bagi pasangan ini, tiada tempat yang lebih senonoh untuk melepaskan nafsu.

Mereka dirakam melakukkan perbuatan ini di atas bangku yang dikhaskan untuk menunggu komuter di Stesen Metro Barceona, awal pagi ahad lalu.

Dalam Rakaman tersebut, pasangan itu bertindak membuka seluar tanpa segan silu di hadapan orang ramai yang berjalan di hadapan mereka.

Tidak dapat di pastikan jika pasangan tersebut melakukkan perkara memalukan itu dalam keadaan mabuk atau sengaja bertindak berani untuk menghidupkan suasana di stesen berkenaan.

Media Sepanyol melaporkan, pihak berkuasa sedang berusaha menjejaki pasangan itu untuk mendakwa dan mendenda mereka kerana melakukkan perbuatan tidak senonoh di kawasan awam.


from Perbualan DuniaMedia http://ift.tt/1pE01dC
via IFTTT
loading...
loading...

0 Response to "Mengejutkan !! Pasangan Gila Ini buat Onar di Stesen Komuter sehinggakan video tersebut viral di media Sosial dan kecoh sedunia."

Catat Ulasan