SinarHairan

Saya Minta Maaf Atas Kebodohan Saya – Janna Nick

loading...
 Saya Minta Maaf Atas Kebodohan Saya – Janna Nick

Kecoh di media sosial apabila Janna Nick dihentam netizen gara-gara komennya yang mempertikaikan fizikal model antarabangsa Ruby Rose.

Janna Nich telah memberi komen mengatakan Ruby Rose terlalu kurus pada satu gambar di instagram peribadi Ruby Rose.

Sedar dirinya sedang hangat diperkatakan, Janna Nick tampil memohon maaf dan mengakui tidak bermaksud untuk menghina fizikal model berkenaan. Berikut komen Janna Nick.

 Saya Minta Maaf Atas Kebodohan Saya – Janna Nick

 Saya Minta Maaf Atas Kebodohan Saya – Janna Nick

So, tak payahla nak panjang2 cerita, ambil yang jenih buang yang keruh. Semua orang pernah buat silap dan tak sempurna. Jadi move on jangan kutuk2 lebih2 k semua !

Sumber: Oh Bulan!

tags: janna nick mintak maaf atas kebodohan sendiri, mintak maaf, janna nick, ruby rose, to skinny
loading...
loading...

0 Response to "Saya Minta Maaf Atas Kebodohan Saya – Janna Nick"

Catat Ulasan