SinarHairan

Nadya Syahera Bernikah Bagi Mengelakan Fitnah

loading...
Nadya Syahera Bernikah Bagi Mengelakan Fitnah

Nadya Syahera Rosli, 23, mengambil keputusan menamatkan zaman solo dengan Fizul Nawi, 24 selepas lapan bulan berkenalan demi mengelakkan fitnah.

Pasangan itu bernikah pada 25 September lalu di ibu kota yang hanya bersaksikan keluarga rapat kedua-dua pihak.

“Pernikahan ini bukan sahaja untuk mengelakkan fitnah malah ia turut melegakan keluarga saya dan Fizul apabila kami selalu keluar serta bercuti bersama. Lalu dengan persetujuan keluarga, kami dahulukan yang wajib sebelum mengadakan majlis kenduri dan persandingan pada pertengahan tahun depan.

Nadya Syahera Bernikah Bagi Mengelakan Fitnah

“Alhamdulillah, kami sekarang bebas pergi ke mana saja. Dengan peminat juga senang saya nak jawab yang kami sudah menikah. Bagaimanapun, pernikahan ini belum ramai yang tahu jadi Fizul muat naik gambar di Instagram dan  membuat sedikit coretan mengenai status kami.

“Hubungan kami  sudah halal jadi tiada apa yang nak disembunyikan lagi. Perkara yang baik elok diuwar-uwarkan agar tidak lagi menjadi bualan ramai apabila melihat kami keluar berdua-duaan,” katanya.

Nadya mula dikenali ramai menerusi watak antagonis Bella dalam drama 'Semanis Honey'. Nadya berkata, dia mengenali Fizul menerusi laman sosial Facebook.

Nadya Syahera Bernikah Bagi Mengelakan Fitnah

“Tiga bulan berkenalan memang manis namun masuk bulan berikutnya, adalah perbalahan kecil namun bagi saya itu adalah adat dalam mana-mana hubungan.

“Apabila ada keserasian, tidak perlulah kami menunggu lama untuk mendirikan rumah tangga,” katanya.

Fizul yang berasal dari Kelantan mengusahakan Kafe, 'DulangMas Cafe' di Shah Alam selain menjadi model sambilan.


Sumber: Rojakdaily

tags: nadya syahera sudah bernikah, nikah, semanis honey, facebook, nadya syahera
loading...
loading...

0 Response to "Nadya Syahera Bernikah Bagi Mengelakan Fitnah"

Catat Ulasan