SinarHairan

Foto DJ Cantik Dan Seksi Ternyata Tipuan Photoshop, Penonton Kecewa

loading...
Photo copyright ROcketnews24.com
 
Sebuah media online Jepun mengulas mengenai foto-foto wanita yang digadang-gadang sebagai DJ cantik dan seksi. Dalam sebahagian besar fotonya yang muncul ke media, ia nampak menggoda dan seperti gadis-gadis berwajah boneka yang sangat popular kebelakangan ini.

Namanya adalah DJ Auna Chan. Ia merupakan salah seorang DJ wanita yang mempunyai image hot dan seksi. Menyesuaikan dengan profesinya, Auna Chan kerap tampil dengan pakaian yang seksi.


Photo copyright Rocketnews24.comPhoto copyright Rocketnews24.com
Beberapa orang yang melihat foto-foto Auna Chan, utamanya kaum lelaki, tentu akan terus dipukau. Kerana wanita ini mempunyai wajah cantik dan kulit mulus. Kerjayanya sebagai DJ juga merupakan hal yang unik, sehingga banyak orang tertarik untuk mengenalinya.

Risalah-risalah show Auna Chan sudah merebak ke beberapa kawasan di sekitar China. Yang orang bayangkan tentangnya pasti adalah seorang wanita yang good looking dan akan membuat mereka mabuk kepayang.


Photo copyright Rocketnews24.comPhoto copyright Rocketnews24.com 
Namun ternyata, apa yang mereka bayangkan dan lihat itu hanya angan-angan belaka. Kerana pada masa sampai di lokasi, yang mereka lihat adalah sosok yang satu ini.


Photo copyright Rocketnews24.comPhoto copyright Rocketnews24.com

Auna-chan yang ada di gambar sangat berbeza dengan apa yang mereka lihat langsung di lokasi. Wanita bertubuh 'fluffy' ini memang punya wajah yang cute, tapi tubuhnya tak selangsing yang diperlihatkan di poster dan risalah. Hal ini pun membuat beberapa orang merasa kecewa.


Photo copyright Rocketnews24.comPhoto copyright Rocketnews24.com

Entah apa yang terjadi dengan Auna Chan dan promosinya. Dipetik dari Rocketnews, ada yang menduga bahawa itu adalah hasil Photoshop. Ada pula yang menduga mungkin Auna mengalami lonjakan berat badan.

Netizen yang menyaksikan foto-foto itu juga takjub. Mereka tak boleh membayangkan rasa patah hati yang dialami peminatnya, apalagi jika memang tiket itu terjual habis. Fenomena foto jaman sekarang memang seringkali memerangkap banyak orang, kerana apa yang mereka lihat belum tentu benar adanya.
loading...
loading...

0 Response to "Foto DJ Cantik Dan Seksi Ternyata Tipuan Photoshop, Penonton Kecewa"

Catat Ulasan