SinarHairan

Misteri!!! Akibat Perkara Yang Dilakukan Suami ,Isteri Terpaksa Tidur Luar Setiap Kali H@id...

loading...
Ada Sepasangan suami isteri yang baru mendirikan rumah tanggan hendak membangun sebuah rumah,lelaki yang namanya tidak kami dedahkan bercerita,beliau mengatakan awal tahun ini beliau membangun sebuah rumah dengan niat membangun masjid.konon untuk keberkatan dalam berrumah tangga.


Beberapa bulan selepas rumah itu di dudukinya bersama isteri,beliau menghadiri sebuah kuliah masjid di kampung tempat tinggalnya.

Dalam kuliah agama tersebut berkebetulan membahas tentang hukum hukum tentang bangunan bangunan yang menjadi harta tanah wakaf,termasuk lah rumah yang dibangun dengan niat membangun masjid.

Ustad tersebut menerangkan boleh membangun rumah  dengan niat membangun masjid namun rumah tersebut akan menjadi harta tanah wakaf,tidak boleh di jual,tidak boleh bersetubuh dengan isteri di dalam rumah dan apabila isteri haid harus keluar dari rumah tersebut.

Beliau pun mengkabarkan hukum itu pada isterinya “saya dengan isteri terpaksa tidur di kemah Bawah pokok yang saya sediakan di luar apabila isteri saya datang haid sebelum kami berpidah 4 bulan selepas itu “ujar

Sumber
loading...
loading...

0 Response to "Misteri!!! Akibat Perkara Yang Dilakukan Suami ,Isteri Terpaksa Tidur Luar Setiap Kali H@id..."

Catat Ulasan