SinarHairan

Demi Puaskan Nafsu, Lelaki Tidur Robot Wanita

loading...

Demi untuk memuaskan nafsunya, seorang lelaki tanpa rasa bersalah mededahkan tabiat tidurnya bersama robot wanita yang dibeli pada harga 2,000 pound sterling.

Robot seks tersebut juga diberi nama April. Namun perkara yang lebih memeranjatkan apabila isterinya, Tine turut membenarkan tabiat peliknya dengan robot itu.

Dia akan melakukan hubungan seks dengan April sebanyak empat kali seminggu dan akan membawanya keluar makan malam untuk janji temu, kata James.

Jelasnya lagi, " jika terpaksa memilih antara April dan isteri saya, sejujurnya saya tidak tahu apa yang perlu saya lakukan."

Dia melakukan hubungan tersebut dengan April buat pertama kalinya apabila Tine menjaga ibunya sakit, menurut James yang berasal dari Atlanta, Georgia.

James berkata bahawa ia seperti melakukan hubungan seks dengan seorang wanita sebenar.

Pada mulanya Tine  kurang selesa dengan hobi baru suaminya tetapi dia mulai menerimanya dari semasa ke semasa, jelas Tine.

Dalam pada itu, kehidupan James bersama robot wanita itu juga turut disiarkan dalam dokumentari berjudul The Sex Robots Are Coming menerusi Channel 4. Sumber: Mstar. Editor: Atila Atasha
loading...
loading...

0 Response to "Demi Puaskan Nafsu, Lelaki Tidur Robot Wanita"

Catat Ulasan