SinarHairan

Lufya sah hamil anak sulung.. TAPI..

loading...
Pada: Rabu, 31 Mei 2017
Artis Mengandung, Berita Artis, Doktor, Hamil, Lufya, Pelakon,

Dengar khabar yang pelakon, Lufya Omar kini sudah berbadan dua. Berita kehamilannya ini dikongsi sendiri oleh Lufya melalui Instagram, malam tadi.

Lufya yang berkahwin dengan doktor Che Muhammad Hafiz Che Baharom pada 26 November lalu berasa amat bersyukur dengan hadiah pemberian Allah ini kepada dia dan suami.

TAPI diusia kehamilannya yang muda ini, jantina anak sulung berkenaan belum kelihatan lagi.

"Saya dan suami belum tahu jantina anak. Jika diikutkan, saya mahu anak lelaki dan suami pula suka anak perempuan.

"Lucunya ketika kami singgah ke kedai kelengkapan dan baju anak, suami saya meluru ke bahagian anak perempuan dan saya pula sebaliknya. Tapi tak kisahlah apa jantina anak kami, asalkan dia lahir sihat,

"Perut saya sudah membesar. Berkahwin dengan doktor ini tumpuan lebih sedikit kerana suami pakar dalam hal perubatan dan cara menangani kesakitan,

"Kami dapat berbuka puasa dan beribadat bersama-sama. Banyak momen manis diisi. Apabila hamil ini, biasalah perhatian daripada suami jadi bertambah," katanya kepada BH Online.

Tag : Artis Mengandung , Berita Artis , Doktor , Hamil , Lufya , Pelakon

loading...
loading...

0 Response to "Lufya sah hamil anak sulung.. TAPI.."

Catat Ulasan