SinarHairan

Kangertech Subtank Mini Review : Johor Vape Crew

loading...
Vapers Kit Review oleh  Johor Vape Crew


#1 Kangertech Subtank Mini

Tank yang paling digemari vapers di Malaysia . Setakat ini , ianya adalah subtank paling sempoi dan senang untuk di selenggara . Buat pengguna baru vape . Subtank mini oleh Kangertech adalah yang paling ideal .Rba Single coil dan komponen tank yang tidak terlalu rumit menyenangkan vapers untuk menyelenggara sendiri Tank di rumah . Harga di pasaran sekitar
Rm 110-150 . Murah dan berbaloi baloi . Bagi pengguna baru vape ianya sememangnya tank yang perlu di miliki . Di bawah kami sertakan tips yang boleh di ambil kira dan boleh digunakan.

Kangertech Subtank Mini


Tips:

1) Tiang besi di bahagian tengah tangki menghala ke bahagian menyedut/driptip . Semasa mengisi liquid , pastikan ianya tidak melebihi takat besi tersebut bagi mengelakkan liquid keluar dri subtank .

2) Komponen2 rba subtank haruslah di ikat rapat bagi mengelakkan tank tidak dpt di kenalpasti oleh mod ("check automizer")

MESTI BACA7 Fakta menarik tentang “VAPE" yang kita tidak tahu

3) Sentiasa pastikan anda menutup rapat cap rba subtank anda bagi mengelakkan berlakunya leaking
Ianya normal jika anda terlihat sejumlah kecil liquid di bahagian bawah tangki anda . Kami mengesyorkan anda lap bekas liquid tersebut sebelum cas mod anda .

4) Jika boleh , sentiasa pastikan tanki liquid sentiasa penuh dan jangan biarkan ianya berada di bawah 1/3 liquid (dari atas) . Ini dapat mengekalkan kekedapan di dalam tangki dan mengelak dari berlakunya bocor .

5) OCC yang diberi mempunyai kadar hidup 10-20 hari . Bila ianya rosak/hangit , ia akan mula leaking . Tukar OCC mengikut jenis ohm yang digemari jika ada.

Jika rasa review ini membawa manfaat share dan like post ini . Terima kasih geng! Like page Johor Vape Crew untuk kekal update dgn isu semasa dunia vape malaysia.


#VapeOn : 4.4, mengikut 89 reviews

loading...
loading...

0 Response to "Kangertech Subtank Mini Review : Johor Vape Crew"

Catat Ulasan