SinarHairan

Trailer Youtube Channel Encik Hairan

loading...
Assalamualaikum semua!

Trailer Youtube Channel Encik Hairan

Posting kali ini Saya ingin memaklumkan bahawa Saya telah create satu Youtube Channel atas nama Encik Hairan yang berkisar tentang permainan video games. Saya akan bermain game dan kongsikan pengalaman bersama korang semua.

Walaupun bukan expert sangat main game tapi saya cuba #abangcuba. Jadi menjadi tanggungjawap korang semua untuk subscribe, like dan komen video - video yang akan saya post di Channel Encik Hairan.

Buat masa ini, nikmatilah trailer Youtube Channel saya yang ala carte. Adios!


tags : encik hairan, gameplay malay, gaming channel, malay gaming channel, trailer, trailer youtube channel, trailer youtube channel encik hairan, youtube, youtube channel, youtubers, 
loading...
loading...

0 Response to "Trailer Youtube Channel Encik Hairan"

Catat Ulasan