SinarHairan

#PENGAKUAN ~ Hampir 3 Tahun, Sherry Al Hadad Masih Gugup Mengacara

loading...
WALAUPUN makin popular dalam bidang pengacaraan, pelakon Sherry Al Hadad, 33, memberitahu masih berasa gugup setiap kali dia mahu memulakan tugasnya sebagai seorang pengacara.

 Tambahnya, pengalaman hampir tiga tahun sebagai hos pelbagai majlis dan program televisyen masih tidak dapat mengikis perasaan gementar kerana bimbang tidak dapat menjalankan tugas dengan sempurna.

 “Memang dah bermacam-macam tugas pengacaraan sama ada program TV mahupun majlis sudah saya buat sejak hampir tiga tahun ini tapi saya akui masih rasa gugup setiap kali saya hendak memulakan pengacaraan .

 “Gugup itu sentiasa ada dalam diri tapi bagaimana cara untuk tukar gugup kepada tenaga pengacaraan adalah cabaran saya setiap kali hendak mengacara,” katanya kepada mStar Online.

 Tambahnya lagi, setiap pujian dan penerimaan yang baik daripada pelbagai pihak tidak pernah membuatkannya mengambil mudah setiap tanggungjawab yang diberikan kepadanya.

 Ini kerana dia amat mementingkan tahap kualiti bagi setiap kepercayaan yang diberikan oleh pihak penganjur terbabit.[mStar]
loading...
loading...

0 Response to "#PENGAKUAN ~ Hampir 3 Tahun, Sherry Al Hadad Masih Gugup Mengacara"

Catat Ulasan