SinarHairan

"Mereka Panggil Saya Masuk Stor Sukan Katanya Minta Tolong Saya Kemas Stor Bila Saya Masuk Rupanya Mereka..", Video Pelajar Perempuan Dikenduri Secara Beramai-ramai Sekali Lagi! Melampau!!

loading...

Gejala sosial pada hari ini kian hari kian meningkat. Berita-berita berkenaan rog0l dan cabul sudah menjadi perkara wajib menghiasi dada akhbar pada setiap hari. Walaupun sudah banyak kes-kes ini didedahkan namun tidak sedikit pun mampu mengurangkan bilangan kes tersebut.

Malah lebih teruk lagi apabila kes-kes seperti ini mula muncul dalam kalangan pelajar sekolah lelaki sendiri. Satu video yang telah tersebar di internet namun tidak dapat penulis pastikan di mana dan bila berlakunya kejadian tersebut. Apa yang pasti ia melibatkan pelajar sekolah di Malaysia.

Kejadian bermula apabila pelajar perempuan terbabit diajak untuk keluar bersama dengan segelintir pelajar lelaki yang mana salah seorang darinya adalah teman lelakinya, Mereka keluar selepas tamat sesi persekolahan ke sebuah taman.


Kesempetan itu diambil oleh kumpulan pelajar terbabit untuk meratah pelajar perempuan itu beramai-ramai.

Diharapkan agar pelajar atau pun mana-mana sahaja gadis pada hari ini lebih berhati-hati, dan tidak mudah mempercayai mana-mana individu yang baru dikenali mahupun teman lelaki sendiri.


Kami hanya dapat mengongsi beberapa screenshot daripada video tersebut. Harap semua pembaca faham kenapa kami tidak mahu mengongsi video tersebut.

loading...
loading...

0 Response to ""Mereka Panggil Saya Masuk Stor Sukan Katanya Minta Tolong Saya Kemas Stor Bila Saya Masuk Rupanya Mereka..", Video Pelajar Perempuan Dikenduri Secara Beramai-ramai Sekali Lagi! Melampau!!"

Catat Ulasan